دزدگیر منزل کامل

دزدگیر منزل کامل

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

دزدگیر منزل کامل
بازدید : 113

اولین و بدیهی ترین راه این است که دوربین یا دزدگیر را در مکانی نصب کنید که معمولا حیوان‌تان از آنجا رفت و آمد نمی‌کند؛ دومین راه پیشنهادی ما، استفاده از سنسورهای مخصوص حیوان خانگی است. شما باید به این سنسور ها اطلاعات حیوان خود، مانند وزن آن را بدهید؛ همچنین محدوده رفت و آمد او را نیز مشخص کنید. با این کار دزدگیر از حرکت‌های دائمی حیوان شما چشم‌پوشی می‌کند. به طور کلی مهم ترین پکیج دزدگیر اماکن سیم کارتی کالابست ، هشدارهای کاذب آن است. در مواردی حتی باز بودن درب و پنجره‌ها که باعث حرکت پرده‌ها می‌شود یا حتی حرکت پنکه، شعله‌های شومینه و بخاری و … منجر به فعال شدن هشدار دزدگیر می‌شود؛ در نتیجه آسایش و آرامش افراد را سلب می‌کند.

دزدگیر منزل چی بخریم؟ بهترین راه حل پیشنهادی ما استفاده از دزدگیر اماکن کامل کالابست است که بدون استفاده از سیم یا کابل نصب می‌شوند. این مدل از دزدگیرها شکیل‌تر و زیباتر نیز هستند و شما می‌توانید با جا به جا کردن دزدگیر، از بسیاری ازهشدارهای کاذب آن جلوگیری کنید. درست است که قیمت دزگیر بی سیم نسبت به سنسورهای با سیم گران‌تر است، اما به حفظ آرامش خانواده‌تان می‌ارزد. انواع دزدگیرهای منزل دزدگیرها به طور کلی به چهار نوع تقسیم می‌شوند که عبارتند از: دزدگیرهای ساده که فقط آژیر می‌کشند و صدا تولید می‌کنند، اما با کاربری تماس نمی‌گیرند. دزدگیرهایی با قابلیت شماره‌گیری خودکار که همان‌طور که از نام آنها پیدا است، با شماره تلفن‌های مشخص شده به طور خودکار تماس می‌گیرند.

دزدگیرهای تحت نظارت که با پرداخت هزینه‌های ماهانه یا سالانه می‌توانید دزدگیر خود را به سامانه پلیس متصل کنید. دزگیرهای هوشمند که نسل جدید دزدگیرها محسوب می‌شوند و دارای مانیتور هستند. این نوع دزدگیر‌ها در هنگام خطر با شما تماس می‌گیرند. همچنین شما می‌توانید از راه دور دزدگیر خود را کنترل کنید؛ امکان کنترل این نوع دزدگیر توسط یک شرکت ثالث نیز وجود دارد. خرید دزدگیر منزل برخلاف سایر کالاها، دزدگیر منزل ازحساسیت زیادی برخوردار است. پس حتما باید درانتخاب برند و مارک دستگاهتان دقت کنید. برندهایی مانند برند کلاسیک، فایروال و کارن از جمله برندهای مطرح و با کیفیت دزدگیر منزل کامل کالابست در سطح بازار هستند. همچنین در صورت خرابی دزدگیر، برای تعمیر یا تعویض قطعات، بهتر است از نمایندگی‌های مجاز و معتبر شرکت تولیدکننده آن خرید کنید. سهل‌انگاری در این زمینه می‌تواند عواقب زیادی داشته باشد.

بسیاری مواقع برای خریداران پک دزدگیر بی سیم کالابست این سوال پیش میاید که دزدگیر بیسیم و سنسور های بیسیم را جهت مکان خود خریداری کند و یا دزدگیر با سیم و  پنل دزدگیر و…. حال در این جا به بررسی و مقایسه مزایا و معایب پنل دزدگیر با سیم و پنل دزدگیر بی سیم میپردازیم:پنل دزدگیر با سیم از لحاظ قیمت: دزدگیر بی سیم معمولا تجهیزات دزدگیر اماکن بیسیم، سنسور حرکتی، سنسور درب و پنجره و… گرانتر از تجهیزات دزدگیر با سیم هست اما نصب آنها آسانتر می باشد که این زمان نصب و هزینه های جانبی را کاهش میدهد. پنل دزدگیر سیمی و همچنین سنسور های دزدگیر با سیم ارزان تر از سنسور ها و پنل های دزدگیر بی  سیم هستند اما خب هزینه های کابل و کابل کشی و ترانک و کانال و… را نیز باید در نظر گرفت، زمان نصب: سیستم دزدگیر بی سیم بر مبنای خانه ای با 4 اتاق خواب تقریبا 2 ساعت زمان نصب سیستم دزدگیر با سیم بر مبنای خانه ای با 4 اتاق خواب تقریبا 1 روز نگهداری در آینده: باتری در سنسور های بیسیم (چشمی، درب و پنجره، کیپد و…) که هر6 ماه تا یک سال یکبار میبایست تعویض گردد. البته در صورتی که چشم الکترونیک در مکان شلوغ نصب شود مصرف بیشتری خواهد داشت. باتری پنل اصلی حداکثر هر 2 یا سه سال یکبار بایستی تعویض گردد.



نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 13 دی 1401 ساعت : 16:19
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید